4 Kasım 2014 Salı

Yeni Kitaplar, ÖO'ya Veda...


Bugün kargo bana iki yeni kitap getirdi. Biri hepsiburada.com'dan sipariş verdiğim Cennet Ateşi Şehri. Ölümcül Oyuncaklar Serisi'nin son kitabı, (bunu yazarken içim kan ağlıyor o.o) hiç bitsin istemiyorum hiçç. :( Zaten çıkalı baya oldu ama ben geç aldım, elim gitmiyor okumaya, veda etmeye hazır değilim.
Son Kurtadam İthaki'den gelmesini beklediğim bir kitaptı, resimde çıkmamış ama kapağında uluslararası bestseller yazıyor. Beklentileri her açıdan yüksek tutan bir kitap.
Önce hangisini okuyacağıma gelecek olursak tabiki de Kurtadam! Cennet Ateşi Şehri'ni böyle uzun bir süre sonra okumayı planlıyorum sömestra bile atabilirim yani o derece.
TÜYAP yaklaşırken internetten alışveriş yapanınız var mı? (düzeltme İstanbul'da oturanlar.) Fuarı heyecanla bekliyorum ama ne yalan söyleyeyim çoğu yayınevinin internet sitelerindeki fiyatları daha uygun. Hele depolarına giderseniz - genellikle sirkeci/cağaloğlu taraflarında - aşırı indirimli oluyor kitaplar. Tüyap'a daha çok kitap kaynayan bir ortamda dolaşmak için gideceğim diyebilirim, tabii ki de kitapsız dönmem ama çok bir şey de almam, sanırım. :3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...