18 Kasım 2014 Salı

Okuyorum: Yabancı - Melissa Landers


Tanıtım:
Gezegenler arası öğrenci değişim programı kapsamında evinde L’eihrli bir lise son sınıf öğrencisini ağırlamaya hazırlanan Cara, bu sayede hem hayallerindeki üniversiteye ücretsiz gidebilecek hem de o gizemli L’eihrliler hakkında gazetecilerin uğruna öleceği bilgiler edinecektir. L’eihrli öğrenci Aelyx’in, ayakları yerden kesen yakışıklılığı da cabası.
Ama işler hiç de düşünüldüğü gibi yolunda gitmeyecektir, çünkü Aelyx’i okulda istemeyenler de vardır ve sayıları hiç de az değildir. Tehdit mektupları almaya başlayan Cara bir süre sonra Aelyx ile okula polis eşliğinde gitmek zorunda kalacaktır.
Okuldaki herkes tarafından dışlanan Cara’nın artık tek arkadaşı Aelyx’tir. Üstüne üstlük Cara ona sırılsıklam âşık olmuştur. Öte yandan Aelyx’in de ölümcül sonuçlar doğurabilecek sırları vardır. Büyük bir tehlikeyle karşı karşıya olan Cara hem kendi hem sevdiği çocuğun hayatı hem de gezegeninin geleceği için bir ölüm kalım savaşı vermek zorundadır.

KCBT olarak sıradaki turumuz Yabancı olacak. Kitap türünün hakkını kesinlikle veriyor ayrıca ana karakterleri çok sevdim. Detaylı yorumu çok yakında tur kapsamında yapacağım, siz bu aralar hangi kitabı okuyorsunuz? ^^

4 yorum:

  1. Ben de sıradaki tur kitabımız olan Bir Şans Daha'ya başladım :D Yabancı da listemde, bakalım ne ara sırası gelecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o kitaba da bakayım hemen. Yabancı'yı önlere almanı tavsiye ederim. :D

      Sil
  2. En son Yabancı'yı okudum bende. Gerçekten güzel bir kitap. Sadece takıldığım birkaç yer var. Hatta bir yer bile olabilir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitaptı ya devamını bekliyoruz şu an :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...