14 Ocak 2013 Pazartesi

Finaller, ödevler ve öbür cinler...

Finaller ve ödevler yüzünden  blog'umu ihmal ettim sevgili okurlarım ama ben hala buralardayım. Hedeflediğim üç kitabı bile bitiremedim yani bu hafta okuyacaklarım yazısında paylaştığım kitapları kısmetse çarşamba gününden sonra okuyacağım. Hayır bari sınavlar iyi geçse ama yok, şehir plancılığı bana göre değil mi dostlar korkmaya başladım artık her yerde örüntüler görüyorum, rüyamda çizim yapıyorum olmuyor beceremiyorum sonra gergin bir şekilde uyanıyorum falan. Yarınki Yerleştirmeler Tarihi sınavıyla final haftasını kapatacağım ama asıl ödevler korkutuyor beni. :/ Yaa öyle işte. Şimdi gideyim de tarihe başlayayım zaten bölümde severek çalıştığım tek ders o. Çarşamba günü görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakınnnn. 

Dipnot: Başlıktaki öbür cinler Gabriel Garcia Marquez amcamızın Aşk ve Öbür Cinler adlı kitabından alıntı. Üslubu biraz donuk olsa da iyi kitaptır okumanızı öneririm yani. Araya küçük çaplı bir kitap yorumu da sıkıştırdığıma göre artık kaçabilirim, hadi bye! :D



2 yorum:

  1. Marquez = <3. Hiç bir yazarı onu sevdiğim kadar sevemeyeceğim sanırım.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim, özellikle Yüz Yıllık Yalnızlık'ı. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...