16 Ocak 2013 Çarşamba

Vampir Günlükleri Çok Bozdu!

Şu an dördüncü sezonu yayınlanan Vampir Günlükleri'ni bilmeyen yoktur herhalde. Vampiriydi cadısıydı kurt çocuğuydu derken fantastik severleri (özellikle de kızları ;) ) fazlasıyla tatmin eden bir dizi idi. Oyunculuklarını yeterli bulmasam da geçen yaz başladım bir kere izlemeye devam ettim. Başlarda güzeldi her sezon farklı bir kötü oluyor sonra buna alışıyorsun zararsız gözüküyor hatta beğeniyorsun falan. :D (Klaus misal <3 ) Diziyi takip etmeyenler için söyleyeyim esas kızımız Elena  -aptal ötesi bir karakter-  ve iki çocuğumuz var; Stefan'la Damon. İkisi de Elena'ya aşık,
Elena da arada kalmış durumda gibi bir şey. Dizinin fanlarından kızın Stefan'la birlikte olmasını isteyenlere Stelena'cı, Damon'la birlikte olmasını isteyenlereyse Delena'cı deniyor. Heh işte ben Delena taraftarıyım. Son bölümlerde de Delena sahneleri yoğunluktaydı ama neymiş efendim Elena bunu kendisi istemiyormuş, arada efendilik bağı varmış. Daha ne uydursakta diziyi uzatsak düşüncesiyle ortaya çıkan efendilik bağı meselesi haliyle sinirimi bozdu," bu ne yaa izlemem ben bunu" deyip bıraktım diziyi. Facebooktaki tr sayfalarını takip ediyordum zaten hani önemli bir gelişme olursa oradan bakarım diye. Şimdi finallerim bittiğinden vaktim varken tekrar başlayayım dedim zaten iki bölüm izlememişim sadece. Aynı konu devam ediyor tabii. Efendilik bağının yanında vampir tedavisi diye bir şeyde var. Bir de profesör var amacı sanırım herkesi öldürüp dünyanın en güçlü adamı olmak ve bu yüzden de hem birilerini öldürtüyor hemde vampirleri tekrar insanlaştırmaya çalışıyor. Böyle cool bakışlar atmaya çalışmalar falan. Vampirler de güvenince buna iyice havalandı halbuki Damon anladı adamda bişeyler olduğunu. Yani tehlikedesin profesör senin o bakışları anca Elena ve Boni gibiler yer! Jeremy'de ne kadar değişmiş öyle ya dünkü çocuk kaslı erkek olup çıkmış. Ama yüzündeki fino ifadesi hala yerinde, biraz sakal bırakmalısın Jer o kaslar boşa gitmesin büyük görün biraz. Bu arada The Secret Circle'ın  çılgın cadısı Faye TVD'ye kurt kız olarak girmişti sezon başında. Ben dizideki karakterini biraz kasma buldum yani o olmasa da olurmuş. Böyle de diyorum ama ortalığı baya karıştırdı kendileri. Klaus'a gelirsek  ne yaparsa yapsın kızamıyorum ona. Delena'nın yanında Klaroline'cıyım da hatta Delena'dan daha çok istiyorum bu çifti. Konuyu çok dağıttım, başlıktan kopmadan devam edeyim. Son iki bölümü o efendilik bağı olayını ilk açıkladıkları bölüme göre daha aksiyonluydu, Rebekah tekrar gözüktü ya inşallah geri döner çok seviyorum o kızı. Bu tempoyu düşürmeden götürürlerse iyi olur yoksa cidden dizinin gidişatı kötü görünüyor. Böyle düşünen de tek ben değilim baya bir insan efendilik bağı olayından rahatsız. Son olarak yazımın başında Elena'yı sevmiyorum dedim ya, bu sadece karakterle sınırlı. Nina Dobrev'i gerek fiziği gerek oyunculuğu açısından çok beğeniyorum. Ian'la olan ilişkilerini de gönülden destekliyorum, fanları yanlış anlamasın lütfen. :)


8 yorum:

  1. Yemin ediyorum gözümden yaş geldi gülmekten :))) Ben de senin gibi efendi bağı dediklerinde tamam bitti bence dizi ohhh delenayı da dünya gözüyle gördüm izlemicem artık demiş ama 1 hafta dayanabilmiştim. Saçmaladılar iyice ama sırf klaus ve Damon'un hatırı için izlemeye devam...Yaa jeremy bebesi büyüdü de kas yaptı ablası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook haklısın

      Sil
    2. Di mi haklıyım, haklıyız. :D

      Sil
  2. Aynen Klaus için izlemeye değer. ;) Bakalım şu tedavi işi nasıl sonuçlanıcak, fan sayfalarında afişlerden çıkan anlamları falan yazıyorlar şimdi onları çözmeye çalışıyorum bende. :D

    YanıtlaSil
  3. Benim derdim de Damon ve Klaus - hele o aksanı yok mu - adamlar mutlu olsun artık ((((:

    YanıtlaSil
  4. Klaus'un aksanı. <3 Hele "previously on the vampire diaries" diyişi yok mu başlarda, sarıp sarıp dinleyesim geliyor. :D Klaus son bölümde yalnızım falan dedi gözleri doldu ya orada benimde gözlerim doldu kıyamam ya.

    YanıtlaSil
  5. Hem de ne bozma. Dizinin ilk sezonları çok güzeldi ama ben 2. den sonra çok sıkılmaya başladım diziden. Yarım bırakamıyorum ya ben bir şeyi ittire kaktıra klaus'tu elijah'tı devam ettim bu karakterler için. Elena normalken sevmediğim bir karakterdi, duygularını kapatınca iyice salaklaştı. Ben Stefan'la olmasından yanaydım önceden şimdi ikisine de layık değil bence, ölsün Elena :D Damon da çok bozdu kendini... Kötüler kötü kalmalı...
    Kitapları o kadar kötüydü k, belki de o yüzden dizi başlarda hoşuma gitti bilemiyorum...
    Oh döktüm içimi sayende iyice, teşekkürler, sevgiler.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :D Ben bayadır izlemiyorum ama yazın devam edeceğim, o da Klaus için. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...