6 Ocak 2013 Pazar

Bu Hafta Okuyacaklarım #1


Okumam gereken fazlasıyla kitap var haliyle ne okuyacağıma karar veremedim bir türlü. Bende kura çekmeye karar verdim, okumak istediğim 5-6 kitabı kağıtlara yazıp iki tanesini çektim. :D Aslında bir tane çekecektim çünkü Kürk Mantolu Madonna'nın yanında okuyacak bir kitap daha arıyordum. İlk çektiğim kitap Soğuk Öpücük çıktı, ikisi de ince kitaplar olunca bir tane daha çekeyim dedim ve Alaska'nın Peşinde de okuyacaklarıma katılmış oldu. Kitaplar çok uzun değil, bir tane daha ekleyebilirdim ama finaller başlıyor ve yapmam gereken iki tane ödev var. Okudukça yorumlarımı koymaya çalışacağım artık. Çekilişimi yaparken heyecanlandım ve baya eğlendim, her hafta yaparım artık ben bunu. :D

12 yorum:

  1. 3'ünü de bilmiyorum:)
    ama benim kütüphanemde de okunacak birsürü kitap bekliyor beni ve ben nereden başlayacağımı bilemeyip ben de uygun zamanı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bende Kürk Mantolu Madonna'yı okuyacağım! Okuduktan sonra gelir yorumunu incelerim! :D

    YanıtlaSil
  3. Çekiliş yapma fikrine bayıldım. Topluca kitap alınca hangisine başlayacağım bilemiyorum, iyiymiş bu. Kürk Mantolu Madonna'yı okumak istiyorum ne zamandır ben de. Soğuk Öpücük de güzel göründü gözüme, yazını bekliyorum. :) İyi okumalar!

    YanıtlaSil
  4. Begenmene cok sevindim. =) Kurk Mantolu Madonna'yi herkes cok begeniyor diye artik okuyayim dedim. Umarim en kisa zamanda okuyup yorumlarim, tesekkurler! :)

    YanıtlaSil
  5. Fikre bayıldım, uygulanabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Bende her hafta uygulamayı düşünüyorum gerçekten eğlenceli oluyor. :D

      Sil
  6. Hadi bakalım keyifli okumalar.Şu grinin tonlarını bir okuyamadım gitti ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Grinin Elli Tonu'nu en kisa zamanda okumani öneririm ama sende haklisin okunacak bir suru kitap var ve istediklerimize sira gelmiyor bir turlu. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...