25 Şubat 2013 Pazartesi

Vampir Günlükleri'nde Acı Kayıp

Son bir kaç bölümü geç izledim diye neler olmuş neler. Dizinin başlarında ergeni, son zamanlarındaysa vampir gücüne sahip avcısını oynayan Elena'nın kardeşi Jeremy Gilbert'ı kaybettik. Hayır önceden biliyordum öleceğini ama Elena ve Matt'in ağladığı sahnelerde bende çoook üzüldüm. Başka birisi ölmeliydi yaa Jer değil. Gitti gül gibi çocuk, Silas adında yaratığımsı bir şeyin kurbanı oldu Katherine yüzünden. Üzüldüm ya gerçekten saçma gelebilir ama uzun süre izlediğin bir  karakterin ölmesi de çok sevdiğin bir kitabın bitmesi gibi.Üstelik bu aniden olan bir durum.




 Silas nasıl yapmış bilemiyoruz ama Shane'nin kılığına girmiş Bonnie'yle beraber kasaba da cirit atıyor. Tipik bir Klaus girişi olan bu durumu pek sevmedim açıkçası, zaten önceden böyle bir şey yapılmıştı niye tekrar ettiriyorsunuz ey senaristler? Tabii o kişinin Silas olduğu kesin değil ama Shane olmadığı ve Silas'la bağlantısı olduğu bir gerçek. Her iki açıdan da bu şekil değiştirme olayı can sıkıcı geliyor, başka bir büyü yapsalar olmuyor mu, mesela görünmez olup kasaba da yürüse çok daha havalı olurdu. Umarım Silas'ı da önceden korkunç gösterip sonra kızların sevgilisi karizmatik adam modlarına sokmazlar, şu diziye adamakıllı bir kötü karakter girsin artık lütfen.

Tedavi konusuna gelecek olursak, sadece tek kullanımlık olan bu hazineyi Katherine pisliği kaptı götürdü. Benim fikrim, tedaviyi içlerinden insan olmayı ve normal bir hayat sürmeyi en çok isteyen Rebekah'ın hak ettiği yönünde. Cidden seviyorum bu kızı ya eski senoryaları önümüze sunacaklarına şu kıza birini bulsunlar bende bi rahat edeyim.

4*15 de kardeşinin acısına dayanamayan Elena insanlığını kapattı fakat aklımda şu soru var: Elena bunu Damon istedi diye mi yaptı yoksa kendi kendine mi? Orada efendilik bağı kanıtlandı gibi bir şey ama emin değilim. Evini de Jeremy'le beraber yaktın ama ileride pişman olacaksın Elena, özleyeceksin orayı. Bari üç beş parça kıyafet alsaydın ya bu kız sırf masraf gerçekten. Ama yeni halini seveceğimi düşünüyorum, daha Katherine gibi bir şey oldu şimdi. Ve bir de Matt için  üzüldüm sonuçta en iyi arkadaşını kaybetti ama ağlatmayın şu oğlanı beceremiyor yani belli.

Aklımda Bonnie ne yapacak, Jer geri gelecek mi ve Rebekah kimi gördü sorularıyla iki haftalık bekleyişe girmiş bulunmaktayım. Dizi nihayet belli bir tempoya girdi ki daha bu yükselir diye düşünüyorum, gelmesi gereken karakterler var baya. (Yansımaların kökeni gibi mesela) Ve son olarak Elena'nın çılgın tavırlarının süslediği 4x16 tanıtımı:




2 yorum:

  1. Elena güzel olabilir ama söylediğin gibi baya bir salak artık birini seçmeli yani bunun yaptığı seçim değil ekecelik diziyi izleyen herkes anlamıştır bunu zaten her neyse Rebekah'a gelince Damon'ın kendisini tek gecelik olarak kullanabilecegini aklından bile geçirmedi o kurnaz görüntüsünün altında bir saf yatıyor belli ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elena'ya sinir oluyorum gerçekten diziyi bırakma noktasına getiriyor insanı. :o ama Rebekah öyle mi ya dizideki en şirin kız o bence. =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...