22 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Bunları Görmek İsterim


Bu seferki Cumartesi İlk 10'da kitap fuarlarında hangi yazarlarla tanışmak istediğimizi sıralıyoruz. Bakarsınız yayınevleri görür ve bize bir iyilik yapıp bazılarının gelmesini sağlar.

1. Stephen King
Ah ah keşke gelse de kitapları yazarken nelerden ilham aldığını konuşabilsek.

2. George R R Martin
Bir yandan da korkuyorum adamcağızın başına uzun yolda bir şey gelir diye ama geleydi kitaplarımı imzalataydım iyiydi.

3. J. K. Rowling
Harry Potter'la alakalı yeni bir şeyler yazması için yalvarırdım sanırım, çok özledim çok. :(

4. Leigh Bardugo
Gölge ve Kemik'i çok beğenmiştim, yarattığı evren hakkında sohbet etmek isterdim.

5. Cassandra Clare
Ölümcül Oyuncaklar ve Cehennem Makineleri'nin yazarı olması gelmesini istemem için yeterli bir sebep. o.o

6. Jennifer L. Armentrout
Lux Serisi ile  büyük bir hayran kitlesi kazanan yazarımız gelse çok güzel olurdu.. 

7. Lauren Kate
Düşüş Serisi kitaplarımı imzalatmayı çok isterdim.

8. Suzanne Collins
Açlık Oyunları'nın yazarı gelse hazır filmlerde ilerliyorken..

9. Ursula Poznanski
Saeculum ve Erebos'un yazarı, Erebos'u okumuş ve çok beğenmiştim.

10. John Green
Alaskanın Peşinde ve Aynı Yıldızın Altında'nın yazarı, kitaplarımı imzalatmak güzel olurdu.

Etkinliğe katılmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok guzel bir fikir tesekkurler, ben de Ursula Le Guin'i ekleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz onun kitaplarını okumadım ama en kötü ihtimalle İstanbul Kitap Fuarı'nda almak istiyorum. :)

      Sil
  2. Harika bir liste olmuş :) Bu yazarlardan bir tanesi bile gelse herhalde kalpten giderim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...