30 Haziran 2013 Pazar

Yeni Tasarımım

Blogumun tasarımını değiştirmeyi uzun zamandır istiyordum ama bu işlerden hiç anlamadığımdan hep ertelemiştim. Sonra Colored Books'un kitap karşılığı tasarım ve header yaptığını öğrendim. Ardından iletişime geçtim ve gördüğünüz üzere blogum tasarım adına evrim geçirdi. :) Aklımdaki tasarımla çok uyuşan, fantastik ağırlıklı bir bloga yakışan bir tasarım oldu bence. Özellikle başlığımı çok sevdim. Siz de blogunuzu yenilemek ya da header yaptırmak isterseniz BURADAN blog sahibi Selim Bey'e ulaşabilirsiniz. Tasarımları ve headerları kitap karşılığı yaptığı gibi bloglovin hesabına üye olursanız ücretsiz olarak verdiği headerlar da var.

7 yorum:

  1. canım bayıldım ne kadar güzel olmuş yapan arkadaş çok emek vermiş ellerine sağlık kendisinin

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloglovin'ime üye olanlara bedava tasarım değilde header veriyorum. O yazıyı düzeltirsen çok iyi olur. Çünkü bana bedava tasarım için çok yazı yazan oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim, yanlış anlaşılma için kusura bakma lütfen. ^^

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...