21 Haziran 2013 Cuma

Yaz Sıkıntısı

Öncelikle yazıya havalı bir resim bulurum umuduyla gugıla sıkıntı yazdım ama böyle fazla efkarlı tiplerin olduğu hayattan bezmiş tipler çıktı o kadar da sıkılmadım canımm. Benimki sadece kararsızlığın ve zaman bolluğunun verdiği bir şey olsa gerek. Efendim şimdi yaz tatilindeyiz malum öğrenci kişiliğimle akbil bastığım zamanlar dışında vedalaştım, ev kızı moduna girdim. Dün az çokta olsa temizlik yaptım bugüne işim kalmadı. Bilgisayarı paylaştığım çok sevgili kardeşim de satranç turnuvasında olduğundan sabahtan beri bilgisayardayım, amacımda yok öyle bakınıyorum. Twisted'ın ikinci bölümü nihayet çıkmış onu izledim, Okuoku'da alışveriş sepetimle oynadım falan. Bu arada Twisted değişik bir dizi, 11 yaşındaki bir çocuğun teyzesini öldürmesi ve 5 yıl sonra ıslahevinden çıkmasını falan anlatıyor. Bakmanızı tavsiye ederim^^

Dizi demişken geçtiğimiz dönemde sıkılıp bıraktığım dizilerime geri dönmeye karar verdim. Once Upon a Time, The Vampire Diaries ve The Following. Hepsi belirli bir ortalamanın üstünde kaliteli diziler ama sıkılınca bıraktım öyle. Ve American Horror Story hakkında bir yazı yazmıştım, ikinci sezondan baya korktuğumu söylemiştim ya, aksine ilk sezon daha korkunçmuş. Ben bazı şeyleri yanlış anlamışım. İkinci sezon ilk sezondan farklı olarak uzaylı temalıydı ve pek hoşuma gitmedi açıkçası. Yine AHS her türlü izlenir. :)


Kitaplara geçecek olursam şu an Kralların Çarpışması Kısın II'yi okuyorum. Gayet güzel gidiyor ama iki haftadır elimde neden bitiremedim anlamadım. Bitse de başka bir kitaba geçsem artık. Aklımda Kaset ya da Tatlı Bela var devamında okumak için. Tabii başka bir kitap da olabilir bilemiyorum o anki heyecanıma bağlı bu durum.

Yazın yapmayı en çok sevdiğim şeylerden biri de alışveriş, böyle kitap sitelerine girip alakasız kitaplar hakkında araştırma yapmayı seviyorum. Genelde Okuoku'da beğendiğim bir kitabın yorumlarına bakmak için Kitapyurdu'nu açıyorum. Arada "acaba bu yorumu yapan ve beğenen kişiler yayınevinden mi" diye düşündüğümde oluyor ama sanmıyorum yapmazlar öyle kötü şeyler. Ve blogların kitap alışverişi yazılarını okumaya bayılıyorum lütfen aldığınız kitapları paylaşın nereden ne kadara aldığınızı, indirimleri falan da yazın çok sevindirik oluyorum ben. *.* Okuoku şu sıralar güzel indirimler yapıyor girip bakmanızı tavsiye derim. Ben Ejderhaların Dansı çıkana kadar sepetle oynamaktan başka bir şey yapamayacağım maalesef. Aman kitapları bitirmeyin de, indirimde diye almak istediğim baya kitap var şu an. :) Aklınızda bunu da ekle dediğiniz kitaplar varsa önerirseniz mutlu olurum.

Yazın aslında bu boş vakti değerlendirebilsek çok güzel olurdu ama benim gibi işlerini sürekli erteleyen biri için pek mümkün olmuyor. Sıcaklardan nefret ediyorum tek iyi yanı denize girmek onun dışında hiç sevmem güneşli ve sıcak havaları. Umarım önümüzdeki günlerde hep yağmur yağar hava kapalı olur ama tatile çıkacağımız zaman hariç eheheheh.

2 yorum:

  1. Bende staja gidiyorum stajdaki en büyük hayalim artık havuza girmek ya da denize havalar çok sıcak cidden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklar gerçekten çok sinir bozucu. :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...