22 Ekim 2013 Salı

American Horror Story 3. Sezon: Coven


Daha önceki yazılarımda AHS'nin ilk sezonu hakkında yazmış ve ikiden korktuğum için bıraktım demiştim. Sonra ikiye devam ettim, düşündüğüm kadar korkunç çıkmadı ama iyi sezondu. İki hafta önce de üçüncü sezon başladı. Her sezon farklı bir tema üstünden giden dizi üçüncü sezonda Covenler'i ele alıyor. Coven ne diyecek olursanız birden çok cadının birleşip oluşturduğu topluluk, meclislere verilen ad. Bu sezonda diğer iki sezondan Jessica Lange ve Evan Peters var. Ayrıca ilk sezonun Violet'ı da üçüncü sezonda tekrar diziye dahil olmuş.
Henüz iki bölümü yayınlandığından çok bir şey diyemiyorum ama ikinci bölümde yer yer sıkıldığım oldu. Şu an için gizemli ya da korkutucu pek bir şey yaşanmadı belki ilerisinde olaylar gelişir. 

2 yorum:

  1. Bende ikinci sezonun başında of be dedim ama sonlara doğru dediğin gibi oldu :)
    Yeni sezonda cadılar varsa sanki çok iyi olacak hemen izlemek lazım...
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadılar işin içine girince konu baya farklı olmuş umarım ilerleyen bölümleri biraz daha korkunç olur o zaman tam kıvamında bir sezon izleyeceğiz. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...