12 Ekim 2013 Cumartesi

Bayram Tatilinde Ne Okusak?



Nihayet hepimizin beklediği dokuz günlük süper tatil geldi. Tatil boyunca internete erişimim olmayacağından tek aktivitem kitap okumak olacak. Kendi kendime hesap yaptım şimdi dokuz gün var, iki günde bir kitap bitirsem tatilde dört kitap okuyabilirim. ^^ Okuyacaklarımdan iki tanesi blog turunda inceleyeceğimiz kitaplar zaten ve baya inceler. Geriye belirleyeceğim iki kitap daha kalıyor ki henüz onlara karar vermedim. Büyük ihtimalle kitaplığımda uzun zamandır okunmayı bekleyen fantastik ya da gerilim - korku türünde bir şeyler okurum. Siz bayramda hangi kitapları okumayı düşünüyorsunuz?

10 yorum:

  1. Ne güzel 9 gün tatilin var ben çalışınca sadece bayram tatil :(
    Ben de o arada aşkın gözyaşları -4 hamuş'u, mimoza sürgünü'nü ve bukre'yi okumayı planlıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kitaplar seçmişsin keyifli okumalar. Bu arada benim de haftasonu ingilizce kursum var ama ekeceğim artık tatil için değer. =)

      Sil
  2. bende henüz karar vermedim ne okuyacağıma.Ama önceliğim açıköğretim sınavları için ders çalışmak olacak.Yakuza Cinayetini okumayı ve Beşinci Tüp kitabını bitirmeyi düşünüyorum.Birde dün başladığım Meleklerin Kanı var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beşinci Tüp'ü çok merak ediyorum, TÜYAP'dan alacağım hatta. Meleklerin Kanı'nı okuyanlar çok beğeniyor, iyi okumalar ve sınavlarında başarılar. =)

      Sil
  3. Uzun zamandır Küçük Mucizeler Dükkanı kitaplığımda bana bakıp duruyor, okumanın vakti geldi sanırım :) Onu hemen bitirip Rüzgarla Gelen'e başlarım heralde. Ama fantastik-macera tarzı kitaplar sevdiğim için umarım çabuk sıkılmam ikisindende :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Mucizeler Dükkanı'nı çok severek okumuştum umarım beğenirsin. Ben de genelde fantastik okuyorum ama araya farklı türde kitaplar koymak iyi oluyor. :)

      Sil
  4. Ben Füruzan'ın Gül Mevsimini okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç cevaplıyorum canım tatildeydim biliyorsun, umarım sevmişsindir kitabı. :)

      Sil
  5. Ben de nihayet 22 Britanya Yolu'nu okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı ben de merak ediyordum keyifli okumalar.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...